W 2018 roku w ramach współpracy z fundacją Centrum Cyfrowe, zostałam poproszona o przeprowadzenie eksperckiego audytu doświadczenia użytkownika ówczesnego serwisu internetowego Muzeum Warszawy (storna główna wraz ze wszystkim podstronami).

Podczas realizacji zadania posłużyłam się różnymi metodami z zakresu UX researchu/UX designu (m.in. test 5-sekund, wędrówka poznawcza) a moje doświadczenie pracy z instytucjami kultury pozwoliło mi na pogłębienie analizy dzięki znajomości nawyków odbiorców. Nieobca jest mi także specyfika pracy w instytucji i konieczność realizacji założeń programowych, dzięki czemu mogę dostawać rekomendacje i wskazówki do dalszego rozwoju produktu dla branży kulturalnej.

Poniżej możesz podejrzeć, jak może wyglądać raport z takiego audytu i jakie informacje może zawierać (w zależności od ustalonych na wstępie priorytetów).


Raport: analiza UX Muzeum Warszawy autorstwa Marta M. Swietlik

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.